sobota, 6 września 2014

TO JUŻ UZALEŻNIENIE !!! cz.1

DZISIEJSZY post będzie nieco inny , 
w sumie to każdy jest inny ,
więc UZALEŻNIENIA , 
JA MOGĘ POWIEDZIEĆ ŻĘ JESTEM UALEŻNIONA OD WIELU :
- RZECZY , 
- ZESPOŁÓW ,
-DOBREJ MUZYKI ,
-KSIĄŻEK ,
-FILMÓW ,
- A ZWŁASZCZA OD PEWNYCH OSÓB  ,
i to jest chyba najgorsze ,bo przecież my sobie nie wyobrażamy życia , bez tych osób ,
skoro żyjemy dla nich ,
co nie ???
Dlatego walczymy  o nich i nie chcemy pogodzić się z tym , 
że mogą odejść za rok czy dwa ,
dlatego warto WALCZYĆ o nich !!!
I OCZYWIŚCIE WARTO PAMIĘTAĆ , 
ŻE W TAKIEJ WALCE ,
DOZWOLONE SĄ WSZYSTKIE SPOSOBY !!!
A TERAZ NIE OSOBA KTÓRA JEST MOIM UZALEŻNIENIEM ,
ALE  PIOSENKA I ZESPÓŁ ,
ICH TEKSTY SĄ ŚWIETNE !!!
PS.
Ale spokojnie nie tylko ich będę polecać na tym blogu !!!
I oczywiscie kolejna część UZALEŻNIEŃ, 
o trochę innej formie nadejdzie jeszcze dziświeczorem lub jutro !!!

7 komentarzy:

  1. genialna piosenka :)

    A co do bloga, bardzo fajnie komponuje się ciemne tło z mega kolorową czcionką ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja mój pierwszy komentarz , bardzo dziękuję , nawet nie wierzyłam że ktoś to czyta, jesteś wspaniała !!! A co do piosenki to również dziękuję , hahah !!!

      Usuń
  2. Ja uważam każde uzależnienie jako zniewalanie i ograniczanie samego siebie. Nieważne czy to mniej szkodliwe uzależnienie od słuchania muzyki czy palenie papierosów. A uzależnienie od osób jest chyba faktycznie najgorsze. Lepiej się pogodzić z tym, że w swoim czasie ludzie odejdą, ale potem w naszym życiu pojawią się nowe twarze.
    Pozdro
    http://umyslsitha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm no tak , ale to naprawdę trudne ,przynajmniej dla mnie , i dopóki do tego nie dojdzie naprawdę to nie chcę w to wierzyć , ale może to dla innych też dobra rada !!! Z pewnością zajrzę na twojego bloga !!!

      Usuń
  3. Stwierdzam ,że jak taka osoba odchodzi jest ciężko ale to bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaz jeszcze nie przezylam tego na wlasnej skórze,to mam takie samo zdanie !

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń