wtorek, 9 września 2014

COME WITH ME NOW

Więc dzisiejszy post nie , będzie dotyczył moich przemyśleń ,
kolejny z tej serii będzie jutro lub w piątek !!!
Dziś nie chcę zbytnio pisać , 
tylko chcę wam pokazać jedną z piosenek , 
która przypomina mi te najwspanialsze momenty życia ,


myślę , że takie piosenki są nam potrzebne, bo one są na zawsze , nie zginą , 
i zawsze gdy będziemy je odsłuchiwać , będą nam przypominać o  tym co najlepsze , 
i dawać nadzieję na to , że to nie koniec , że może w przyszłości zdarzy się coś lepszego !
Mam nadzieję , że każdy z was ma przynajmniej , jedną taką piosenkę !!!

4 komentarze:

  1. Pewnie, że takową posiadam :D to Bruno Mars- The Lazy Song :D kocham ją poprostu :D lubie czarny kolor tak w sumie to sama się przekonaj :D będe tu wpadać :D


    zyje-tekstami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie że masz taką piosenkę, z pewnością zajrzę na twojego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam sporo takich piosenek, które przypominają mi najwspanialsze momenty w życiu i często lubię siąść i słuchać ich w kółko mam nadzieję, że ta lista się jeszcze zwiększy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ja mam tak samo mogę słuchac ich bez końca, i życzę ci aby twoja lista jak najszybciej się powiększyla !

      Usuń