poniedziałek, 15 września 2014

4:30

Dzisiejszy post naprawdę bardzo krótki, chciałabym żebyście tego posłuchali , 
właśnie dziś się dowiedziałam, że piosenka która jest jedną z tych lepszych,
jest z "Kamieni na Szaniec".
A wy znacie jakieś niezapomniane piosenki z filmów ?!?
Tak więc ostatnio było stanowczo za dużo kłótni, bez powodu,
teraz  nadszedł czas przebaczenia,nie chodzi tu o mnie ale też to mocno przeżyłam, 
czy coś się zmieni ???
Zobaczymy, czekam na to, bo chcę zdobyć temat żeby w końcu napisać tu coś,
co będzie oznaczało drogę ku lepszemu ,
jak dla mnie jest coraz lepiej !!!

18 komentarzy:

  1. widziałam ten film jest cudowny *-* poryczałam sie :( mam nadzieje, że wszystko się ułoży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie nie oglądałam filmu,ale na samej książce się poryczałam więc boję się co będzie na filmie

      Usuń
  2. Nie wiem czemu, ale nie pałam sympatią do tych "najnowszych gwiazdek" mimo, że piosenka sama w sobie ma fajne przesłanie.
    Filmu nie oglądałam, ale czytałam książkę - lektura. Książka bardzo ciekawa i trochę szkoda, że zrobiono z niej lekturę. Książki, które czyta się, bo się musi tracą swoją magię.

    OdpowiedzUsuń
  3. hah uważam dokładnie to samo lektura to już nie to, w sumie to ja też na razie tylko czytałam ale w tym tygodniu mam zamiar w końcu obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za Dawidem, ale piosenka sama w sobie ładna :)
    będzie dobrze, zobaczysz :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja tez specjalnie nie zaleje za taka muzyka ale ta piosenka i jej tekst i sam fakt ,ze to sie tyczy do tej historii czyni ja niezapomniana

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja filmu nie lubie, ale ta piosenka jest świetna :D + fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam książki właśnie ze względu na to, że była to moja lektura. Film bardzo mi się podobał i w sumie żałuje, że przeczytałam tylko streszczenie, ale mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię ;)
    Pozdrawia Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mam taka nadzieje, bo ksiazka mimo wszystko jest naprawde swietna !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piosenka jest świetna tak samo jak film i książka :)
    zapraszam na mojego bloga: czarnystroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę dokładnie tak samo ,chociaż filmu jeszcze nie oglądałam i z pewnością zajrzę na twojego bloga !!!

      Usuń
  10. Dziękuję , a twój blog też jest ciekawy !!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :)

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/2014/09/081-sheinside-whishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta piosenka jest świetna!

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/
    OBS=OBS? daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie na rozdział IV :)
    Pozdrawiam i przepraszam za spam :)
    czarnystroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. spoko , nie ma sprawy , na pewno przeczytam bo piszesz świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń