sobota, 20 września 2014

BĄDŹ SOBĄ, DLA SIEBIE NIE DLA INNYCH !!!

Dzisiaj chciałabym napisać o tym, co chyba dotyczy każdego,
o tym, że przy znajomych jesteśmy inni,
przy rodzicach inni,
gdy jesteśmy sami inni,
ja próbuję z tym walczyć, chociaż wiem, że nie dla wszystkich może to być proste !!!
Tak naprawdę to chodzi mi o to,że gdy nie jesteśmy sobą i udajemy przed innymi,
to jak można się czuć z tym dobrze ?!?
Czy ktoś z was czuje się dobrze udając czy kłamiąc ???
BO ja nie !!!
Przecież nie można czuć się dobrze, nie będąc sobą, 
bo właśnie podstawą szczęśliwego życia jest bycie sobą !!!
Gdy jesteśmy szczęśliwi i dumni z tego kim jesteśmy,
to nie mamy problemu z poznawaniem ludzi, z zadawaniem się z nimi,
mogę powiedzieć, że to oni będą chcieli się zadawać z tobą !!!
Co wy sądzicie o byciu sobą ???

PS.
Czasem trudno jest odnaleźć siebie, ale to możliwe, mi się udało może o tym kiedyś indziej.
A moje kolejne przemyślenia będą trochę kłóciły się z dzisiejszym tematem !!!

10 komentarzy:

  1. "bądź sobą, każdy inny jest zajęty ", bycie sobą jest na prawdę ważne, nawet jeśli nie wszyscy akceptują nas, takimi, jakimi jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze,że tak uważasz miło mi !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądre słowa ;) Bo podstawa to być sobą :)
    Zapraszam do mnie :
    tonie-wariactwo-ani-glupota-to-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i z pewnością zajrzę na twojego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy zawsze musisz pisać posty, gdzie w komentarzu mogłabym pisać wywody na wielkie księgi pseudofilozoficzne? ;)
    A tak na serio:
    Ja prawdziwą sobą nie mogę być praktycznie przy nikim, nie jest mi z tym dobrze, ale nie mam wyjścia, chyba że chce się wprowadzić do zakładu psychiatrycznego, bo ludzie nie potrafią zrozumieć mojego toku myślenia oraz wiary.
    W pewnych momentach jest mi naprawdę ciężko. Nie przez to, że okłamuję ludzi w okół mnie, ale raczej przez samotność. Wiele razy chciałam to skończyć i wrócić do poprzedniego życia, lecz zawsze zdawałam sobie sprawę, że wtedy okłamywałabym nie tylko świat, ale też samą siebie. Jestem dumna z tego kim jestem i właśnie dzięki temu znam sens swojego życia. Mimo trudności, samotności i kłamstw.

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, nie ten o lolu wcale taki nie jest, a tak naprawdę to lubię dowiedzieć się co myślą i uważają inni ludzie, bo tak naprawdę to ja jeszcze nie wiem zbyt wiele, a chociażby dzięki tobie dowiaduję się czegoś więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele osób nie jest sobą ze strachu ponieważ chcą się dopasować do innych, nie chcą się wyróżniać i wystawić na pośmiewisko.
    Fajny blog ;)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, boją się dziękuję , twój blog też jest niezły !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez sensu być "dla kogoś", skoro ten ktoś na pewno jest "dla siebie"

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane :). Myślę, że niektórzy udają kogoś kim nie są, bo boją się odrzucenia, że nie będą pasować do innych...

    mae-ni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń