sobota, 27 września 2014

JEDNO CIAŁO, DWIE DUSZE !!!

Dziś chciałam napisać o osobach, które prowadzą podwójne życie ,
o tych którzy nie wiedzą kim tak naprawdę są lub jedna tożsamość to dla nich za mało !!!
Nie chodzi mi o to, że jestem całkowicie czemuś takiemu przeciwna,
bo inne zachowanie przy dorosłych i przy znajomych ,
jest normalne, i to w pełni rozumiem !!
Ale co gdy ta granica się łamie ??
Co gdy dla każdego znajomego jesteśmy kimś innym ???
Chodzi mi o to, że istnieją ludzie którzy są w stanie obgadywać ludzi,
których najlepszymi przyjaciółmi byli jeszcze przed chwilą i to do osób,
których wcześniej nie traktowali jak przyjaciół !
Co to ma znaczyć, ta dwulicowość to chęć zawładnięcia nad wszystkimi dookoła 
czy może wrodzona złośliwość ?!?
To pytanie zadaje sobie od dłuższego czasu ???
A wy co sądzicie o dwulicowości i obgadywaniu swoich najlepszych przyjaciół ???
Na koniec posłuchajcie jeśli macie ochotę ;

PS.
Wiem , że ostatnio miałam trochę mniej czasu i nie wiem czy w tym tygodniu będę go mieć, a mam 2 dość ciekawe tematy, więc postaram się napisać jak najszybciej !!!!

14 komentarzy:

  1. Jest niestety wiele osób fałszywych i to jest straszne, myślisz, że ktoś jest Twoim przyjacielem, a obrabia Ci dupe... to okropne ;/

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam kilka takich przypadków i to okropne

      Usuń
  2. Dwulicowość jest okropna, ale z drugiej strony czasem potrzebujemy porozmawiać z kimś innym o swoim przyjacielu, ale myślę, że jeśli nie obgadujemy go tzn. nie mówimy o jego sekretach to chyba można.... Czy nie?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://sincerityblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że można rozmawiac o innych, ale nie w jakiś specjalnie zły czy okrutny sposób o to mi chodziło

      Usuń
  3. Nie znoszę dwulicowości. Sama staram się być uczciwa. Nie mam bliskich przyjaciół, na których mogłabym polegać, dlatego spodziewam się, że niektóre moje koleżanki mnie, jak i innych, obgadują. Ale co tam,najwyraźniej nie mają o czym innym rozmawiać!
    Pozdrawiam

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, obgadywanie to okaz głupoty bo gdy jesteś mądry masz inne tematy do rozmowy niż to !!!

      Usuń
  4. również nie lobię takich ludzi
    obserwujemy ?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To wspaniale ,że masz takich prawdziwych przyjaciół !!
    Zajrzę do cb .

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety ale takich ludzi spotykam coraz częściej ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie dwulicowi są okropni :)
    Ale jest coś takiego jak alterego :)
    Czyli rozdwojenie jaźni :D
    Jestem tego przykładem :)
    W jednej chwili mogę być milusia itd. ale chwilę później mam ochotę wywalić komuś w twarz ;) Albo jak uderzam w coś bo chcę się wyżyć to później mam ochotę przeprosić tą poduszkę za to, że ją uderzyłam :)

    Świetny post :)
    Zapraszam do mnie na rozdział VI
    czarnystroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm , może to dlatego że dorastamy też tak czasem mam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znoszę takich ludzi, myślę, że jeśli coś im się nie podoba, powinni podejść i powiedzieć to tej osobie. Może nie tak prosto z mostu, ale po prostu powiedzieć prawdę, a nie obgadywać ludzi za plecami ;I

    http://mae-ni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń