sobota, 20 września 2014

League of Legends

Chciałabym dziś jeszcze coś napisać , 
nie będą to moje przemyślenia o jutro lub w poniedziałek ,
ale z okazji tego, że niedługo mistrzostwa świata ,
to  chciałam was zachęcić do zagrania, 
ja zaczęłam w te wakacje,
i uznałam, że z racji iż jest za darmo ,
to jest naprawdę dobra ,
rozumiem nie każdy może to lubić ,
ale oglądnijcie film promujący mistrzostwa :
PS.
Pomijając grę, to muzyka stworzona do filmiku powyżej jest świetna,a wy co o tym sądzicie i w co gracie ???

8 komentarzy:

  1. Duża ilość moich znajomych gra, sama boje się zacząć bo jeszcze mnie wciągnie i zawale obowiązki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hah, ależ proszę bardzo, każdy może grać w co chce i kiedy chce !!!

      Usuń
  3. Lubię pograć sobie w jakieś gierki logiczne na bardziej skomplikowane gry czasu niestety brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak rozumiem, w sumie też niby nie mam czasu, ale jednak zawsze go znajdę na to żeby sobie pograć !!!

      Usuń
  4. Wielu znajomych w to gra, ale.ja nie mam czasu, bo.przezywam nawal nauki ;/

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń