sobota, 13 września 2014

KROPLA OPTYMIZMU W ŚWIECIE NIENAWIŚCI !!!

Naprawdę miałam inny temat ,na ten post ,więc dodam go nieco później ,
a dziś napiszę nie o przemyśleniach , tylko o tym co zdarzyło się w rzeczywistości ,
mojej rzeczywistości i to jest przerażające !!!

Tak więc, nie wiem od czego zacząć bo w sumie zaczęło się od niczego , 
bo jak dla mnie w pewnym sensie gdy mamy wybory ,
to całkiem normalne , że znajdzie się ktoś kto będzie przeciwko tej osobie ,
 i będzie za wszelką cenę starał  się jej przeszkodzić .
Ale co gdy z czegoś normalnego ,powstanie chora sytuacja ,
nie walka fizyczna , tylko chora walka na uczucia , 
wymawianie sobie nawzajem , okropnych rzeczy , wyzywanie się , 
i to wszystko może byłoby trochę bardziej zrozumiałe gdyby miało konkretny 
i przedstawiony od samego początku sens ,
a tu sensem było pokazanie  tego , że ktoś jest dorosły , 
że może zadawać ból , mścić się , być tym lepszym , pokazać że może zrobić wszystko ,
niestety druga strona , pokazała właśnie to co chcieli zobaczyć ,
ból , słabość, łzy , 
poczuli , że mają przewagę , że doprowadzili nie do całkowitej wygranej , 
ale osiągnęli swój cel , 
idę o zakład , że gdyby zobaczyli , że oprócz tego , że ich plan się nie powiódł , 
a ich cel totalnie to olał , i jest z siebie dumny , 
to oni sami poczuli by się pojechani , i słabi !!!
Tak więc dla mnie to jest słabe naprawdę słabe ,
i nigdy w życiu nie mam zamiaru wchodzić w takie chore sytuacje , 
nie jestem taka , nie będę się przejmować tym co mówią i myślą inni , 
jestem sobą , mam swój cel w życiu  ,  i się nie poddam do końca !!
No ale czy jedna Beata zmieni cały świat  ? 
Pewnie nie ale , zawsze można próbować, marzyć i robić to co nieosiągalne !!!
Czy wy też spotykacie się z takimi chorymi sytuacjami ???
Na koniec posłuchajcie :

PS. 
Przepraszam , że o tym napisałam , ale musiałam się tego pozbyć z moich myśli , to było zbyt okrutne , a kolejny post który miał być dziś jutro , lub wieczorem ,będzie bardziej zbliżony do celu mojego życia !!!

6 komentarzy:

  1. Genialne słowa! Zdecydowanie ludzie za bardzo się "przejmują" innymi ;)
    pretty-polishgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję z pewnością również zajrzę na twojego bloga !!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny blog !♥ masz racje zawsze znajdzie się osoba, która poprostu bedzie chciała wszystko spieprzyc ;(
    http://beyourselfneveranother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo , twój blog też zapowiada się ciekawie , życzę powodzenia , i na pewno będę wpadać !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę namotałaś, ale wydaję mi się, że wiem co masz na myśli.
    Osoby, które w prymitywny sposób bawią się uczuciami są nic nie warte.
    Pokazywać, że wiem co to nienawiść, ból, zemsta, zazdrość?
    To nie jest żadna sztuka. Do niczego to nie prowadzi. Zrozumieć te uczucia, zrozumieć siebie. To dopiero wyzwanie.
    Dopiero na koniec można uczynić z tych emocji swoich sprzymierzeńców. Nigdy w innej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem strasznie tu namieszałam,ale po prostu musialam to napisać!!! A ty dokladnie mnie zrozumialas i dziekuje ci za to !

      Usuń