niedziela, 14 września 2014

ZETNIJ WŁOSY , STRACISZ TOŻSAMOŚĆ !!!

Tak czy możliwe, aby razem z włosami stracić część siebie ?


























Tak moje zdjęcia, ale nie mam zamiaru w tym poście, 
ani pisać o mnie, ani o tym co ja myślę, 
tylko przedstawię opinie innych,i powiem c o tym myślę !!!

Niektórzy z moich znajomych,mówią mi, że ktoś się zmienił,
nie na lepsze tylko na gorsze,całkiem przypadkowo po tym jak ściął włosy ?!?
Nie mam pojęcia, bo ja nie zauważam, tej zmiany, 
i w pewnym sensie ich nie rozumiem,
więc są trzy wyjścia, to oni się mylą, ja jestem ślepa,albo po prostu nie chcę sobie tego uświadomić !!!

Tak czy inaczej, ja nie wierzę w to, że ludzie się zmieniają,
można udawać lub ukrywać to kim jesteś, 
ale  nigdy się nie zmienisz !!!
Tylko co jest prawdą , to co jest teraz czy to co było ?
To pytanie powinien sobie zadać chyba każdy !!!
A wy co inni ludzie sądzą o własnej tożsamości , zmianach i obłudzie ?!?

PS.
Założeniem tego bloga miało być szczęście, radość z życia, bycie tym kim chcemy być, 
ale odkąd zaczęłam pisać zrozumiałam , że aby ludzie zrozumieli co to szczęście,
i aby zakończyć tego bloga, jeszcze długa droga !!
Ale ja się nie poddaję, więc do zobaczenia !!!

15 komentarzy:

  1. Też myślę że człowiek nigdy się nie zmieni. To że ktoś obciął włosy, zmienił styl, makijaż itd.: nie oznacza że zmienił się w środku. Każdy do końca życia pozostanie sobą i powinien się cieszyc bo taka osoba " jak on " jest tylko jedna i wyjątkowa.
    Bardzo fajny blog. Super tło :) Na pewno będę do ciebie często zaglądac i zapraszam do siebie http://ksiegi-missoula.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło,że się komuś podoba, twój też jest ciekawy, i naprawdę czekam już na kolejny rozdział!!!

      Usuń
  2. Przeglądam sobie tego Twojego bloga, i strasznie rzuca się w oczy to, że przed znakami interpunkcyjnymi dajesz spację. :] Nie rób tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, to chyba z przyzwyczajenia.Ale postaram się to zmienić, obiecuję !!!

      Usuń
  3. Cześć!
    Strasznie krzyczysz :) ( chodzi mi o miliony wykrzykników na blogu)
    Nie, no. Naprawdę fajny blog. Zaobserwowałam Cię, czekam na więcej.

    Zapraszam też do siebie:
    theupsanddownsofmyloveniallerhoran.blogspot.com
    i coś w ogóle innego:
    studentandlovelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, no tak mam już takie swoje przyzwyczajenia !
      Twoje blogi też są świetne i na pewno będę je odwiedzać .

      Usuń
  4. Zgadzam się z Isia Chi. Człowiek owszem zmienia się, ale nie w środku. Po za tym super blog!!!
    Ja założyłam z opowiadaniem, lecz dopiero zaczynam: nieszczesliwa-milosc-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja też odwiedziłam twój blog i czekam na cdn.

      Usuń
  5. Zgodzę się z Wi Ka, że człowiek zmienia się, ale tylko z wyglądu. Nigdy nawet nie pomyślałabym, że człowiek zmienia się po przez ścięcie włosów xd
    zapraszam na coś smacznego ;> http://przepisynadesery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hymm co do zmiany charakteru to zmienia się on przez całe nasze życie ale nie jest on w stanie się zmienić od tak "pstryk" (tak mi się zdaje po 15 latach życia) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm możliwe,w koncu kazdy ma swoje poglady i kazdy jest dobry ,i tak tez nie wierze w to ze czlowiek zmnienia sie od tak od razu

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślę, że człowiek się zmienia. Widzę to po sobie. Rok temu byłam zupełnie inną osobą. Zewnętrzne zmiany też były powiązane ze zmianą całej mnie.
    Wtedy unikałam ludzi, nie chciałam się wyróżniać, nosiłam za duże swetry, żadnych kolorów-żeby jak najbardziej się wtopić. I byłam też wewnętrznym wrakiem.
    Gdy zaczęłam nad sobą pracować, mój wygląd też się zmienił. I moja fryzura.
    Tylko, że po stracie włosów z głowy nie straciłam nic więcej. Wręcz przeciwnie-odnalazłam siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mówię całkiem możliwe,każdy ma prawo do własnych poglądów,i jeśli się zmieniłaś i jest ci z tym lepiej to tylko pogratulować , mi pasuje to jaka jestem i nigdy nie zmieniałam się specjalnie ,ale tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie cóś że "dobra oki zetnę włosy"
    a potem "poco zcinałam po czo poczo?!"

    OdpowiedzUsuń