poniedziałek, 8 września 2014

DOROŚNIJ WRESZCIE !!!

Nadszedł w końcu ten czas , aby napisać na tym blogu coś o dorastaniu ,
mojej największej zmorze !!!
Ja jako Beata :






często zachowuje się jak dziecko , bawię się miśkami , nie piję kawy , a moją życiową misją jest sprawiać ,aby ludzie się uśmiechali ,
dlatego też często nie traktuje swojej osoby  zbyt poważnie , i w pewnym sensie jestem sobą i nie pozwalam się nikomu zmienić , jestem szalona 











ale tez bez przesady , czasem potrafię zachować powagę , i zachować się bardziej dorośle niż zwykle .

Tak więc o co naprawdę chodzi z tym dorastaniem , 
bo na przykład niektóre osoby które palą , czy robią coś z tych rzeczy potrafią  ,
uważać się za bardziej dorosłe od innych ,.
A tak naprawdę to co mądrego jest w tym co robią ???
I dlaczego uważają się za doroślejszych ??
Bo co robią to , czego im nie wolno , oszukali  system . 
Jak dla mnie to wcale nie jest bardziej dorosłe od tego co robię ja , 
 I ludzie podobni do mnie , 
Chociaż wcale nie uważam się za kogoś dorosłego !!!
No i kto tu tak naprawdę jest bardziej dorosły ?!?

PS.
Na kolejną  część moich przemyśleń , nie mam jeszcze konkretnego pomysłu , ale będzie to związane z przyjaźnią i nienawiścią !!! A co potem , może miłość , truskawki , marzenia, albo miliardy innych myśli które krążą w moim mózgu !!!

6 komentarzy:

  1. "Być dorosłym" - co to tak naprawdę znaczy. czy stajemy się dorośli dostając ten bezwartościowy plastikowy kartonik zwanym ładniej dowodem osobistym? czy stajemy się dorośli przez uzależnianie się od kofeiny, papierosów, porannych wiadomości?
    Szczerze uważam, że być dorosłym oznacza zdać sobie sprawę z pewnych rzeczy znanych tylko nam. Oznacza to poznać samego siebie, dać sobie w końcu sprawę z tego "kim tak naprawdę jestem". Czyż nie o to chodzi we wszystkich innych etapach naszego życia? Wcześniejsze etapy mają na celu ukształtowanie nas by móc określić samego siebie. Niektórym nigdy się to nie uda innym uda się to bardzo wcześnie.
    Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow twoje zdanie jest naprawdę ciekawe, i do tego jak uzasadnione,to co ty tu piszesz,jest wspaniale i dziekuje ,w sumie to cie podziwiam !!!

      Usuń
  2. Zostałaś/eś nominowana do LBA, więcej o tym na moim profilu http://ania9716.blogspot.com/2014/09/lba.html
    Pozdrawia Anka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie napisałaś i super masz bloga;)



    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń