wtorek, 20 stycznia 2015

DLACZEGO DZIEWCZYNY TO KSIĘŻNICZKI ?!?

Muszę przyznać, iż ostatnio bardzo zaciekawił mnie fakt ,
że większość dziewczyn uważa się za księżniczki !!!
Takie które zawsze są  idealne , pachną różami , 
nie mają żadnych wad , nigdy nie są zmęczone ,
brudne i nikt nie ma prawa zarzucić im , 
że coś jest nie tak !


No ale to nie wszystko , bo sprawa byłaby zbyt prosta ,                                                                                zauważyłam , że chłopaków bardzo wkurza takie zachowanie ,                                                              
bo oni nie znoszą gdy zawsze oni są tymi najgorszymi , brudnymi , niezadbanymi ,  
a prawda jest taka że my wcale nie jesteśmy lepsze od nich , 
a oni gorsi od nas !!
Może tego nie widzimy ale oni też się myją ,
zarówno jak i my możemy przerzucać węgiel "brudna robota". 
WIĘC TRAKTUJMY SIĘ NA RÓWNI I NIE RÓBMY Z SIEBIE NIE WIADOMO KOGO .
PS.
Wiem , że ten post może nie dotyczyć wszystkich , ale jakichś 60% z pewnością .
Co wy sądzicie o tym jak chłopacy dbają o siebie i o tym jak my to robimy ?
Czy też zauważyliście coś takiego ? Czy zgadzacie się z tym co tutaj napisałam ?
I co sądzicie o takich dziewczynach ???
                 



18 komentarzy:

  1. Nienawidzę panienek, które sztucznie się śmieją, przewracają swoje włosy na bok by wzbudzić coś w chłopcach. Kiedy tak już jestem w tej 3 klasie gim to są "uczennice" i uczennice. A czym jestem starsza to są dla mnie dzieci. 1 klasa dzieli się na dzieciaki, które słabo wiedzą co tu robią i na paniusie, które bujają się w 2 i 3 klasach. Kompletnie tego nie rozumiem. Ja w ich wieku siedziałam jak mysz pod miotłą. W drugiej klasie było spokojnie, a teraz? Taka pierwszoklasistka ci fika i myśli, że nic jej się nie zrobi
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz bardzo fajne komentarze , które dają mi dużo do myślenia dziękuję ;)

      Usuń
  2. Na wesoło postawiona sprawa ;) naprawdę ok rozpatrzona. JESTEM NA TAK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzieki ,JESTEM NA TAK , CZUJĘ się po prostu jak w Mam talent !

      Usuń
  3. Ja mało spotkałam takich księżniczek ;/ Może to też zależy od wieku ;)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich księżniczek hah xD

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. XD Nie lubie takich tez
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/i-wanna-be-yours.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że takich dziewczyn jest niestety co raz więcej i to już nawet w podstawówkach aż żal mi na nie patrzeć
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w pełni się zgadzam z tobą ;)
    obs za obs? jeśli jesteś chętna - zacznij :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń