niedziela, 4 stycznia 2015

KOMU UFAĆ I JAK MOCNO WIERZYĆ !?!

O czym chcę napisać dziś ?
O tym co przyniosły mi ostatnie dni !!!
Tak więc moja podróż życia ,
pokazała mi nie tylko piękno świata i METRO ,
ale też otworzyła mi oczy na to ,
jacy są ludzie , ale nie ci których poznałam , 
tylko ci których znam od dawna !!!
Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego jakieś 66% 
osób tylko udaje twojego przyjaciela , jeżeli mu to na rękę , 
a jeśli coś mu nie pasuje , potrafi ci wbić nóż w plecy i to bez powodu !
Dlaczego ludzie tak mało myślą nad tym ,
co czują inni ?
A ja mam tylko 15 lat, i chyba za bardzo ufam ludziom !!!
A moja wiara w nich , jest przypuszczalnie większa niż sami są w stanie dokonać , 
to pierwsze mogę zmienić , jeśli będę chciała !!
Ale wierzyć w pewne osoby nigdy nie przestanę , i KONIEC.


A tutaj więcej niż zawsze , kilka szalonych zdjęć!!!
PS. 
A co wy powiecie o zaufaniu i wierze w ludzi ???

8 komentarzy:

  1. Ja ufałam mojej 'tak jak myślałam' przyjaciółce. Niestety, zawiodłam się na niej. Po tym gdy wyjechałam do Austrii jeszcze jakoś utrzymywałyśmy kontakt aż do momentu gdy ona poszła do gimnazjum. Od tego momentu już tak często ze sobą nie piszemy a gdy przyjechałam do polski ona nie chciała się ze mną spotykac. I poyślec że to tylko przez to że wyjechałam. No cóż. Super blog i nie wiem dlaczego ale podoba mi się tło...Posty są bardzo fajne...czekam na kolejny i możesz nie informowac? Zapraszam http://ksiegi-missoula.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, dziękuję za wszystko i z pewnością wpadnę !!

      Usuń
  2. No cóż, też kiedyś za bardzo ufałam ludziom, ale po niektórych upadkach przez nich na glebę - przestałam. Teraz u mnie ludzie muszą sobie na zaufanie u mnie zasłużyć ;)
    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez tak mam
    Zapraszam:
    http://bywaulotna.blogspot.com/
    karzdy komentarz lub obserwacja zostaną odwzajemnine XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo często ufam ludziom a później mam problem bo się na kimś tam zawiodłam. Cóż takie życie. Czekam na kolejny post i zapraszam do siebie
    PS: zostałaś nominowana do LBA
    http://you-dont-know-anything-about-me.blogspot.co.at/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie dziękuję za nominację i postaram się jak najszybciej ją wykonać !!!
    ]

    OdpowiedzUsuń