niedziela, 25 stycznia 2015

DESPERACJA~ważne pojęcia

Nie ten post nie będzie z tych w których rozpisuję , 
się na temat tego czym dla mnie jest DESPERACJA ,
co się z nią wiąże i dlaczego nie rozumiem sensu jej istnienia !
Dziś chcę pokazać wam książkę dzięki której zrozumiałam ,
czym może być prawdziwa DESPERACJA ,
i co pod jej wpływem jesteśmy w stanie zrobić .
Tak więc oto ona Stephen King "Desperacja"



Tą książkę dostałam rok temu od moich przyjaciół na urodziny !!
Wtedy nie dokończyłam jej czytać zostało mi ok.100 stron ,
nie mogłam po niej spać dlatego przestałam czytać ,
ale teraz postanowiłam ją dokończyć !!!
I mam nadzieję , że teraz w pełni zrozumiem znaczenie słowa DESPERACJA !!!
PS.
Wiem , że nie potrafię polecać książek i nie zamierzam tego robić często , tylko wtedy gdy będzie to coś ważnego dla mnie .

A wy , jaka książka zmieniła coś w waszym życiu ? Dzięki jakiemu tytułowi sobie coś uświadomiliście lub lepiej zrozumieliście ? Czy była jakaś książka która przeraziła was tak bardzo , że zaprzestaliście jej czytania ?
Proszę napiszcie jestem ciekawa , co te cuda zdziałały w waszym życiu !!!



19 komentarzy:

  1. Nienawidzę mojej miejscowości. Nie ma tu empika. A ja nie potrafię kupywać rzeczy przez internet :( Jeśli empik byłby blisko, to prawdopodobnie miałabym oddzielną szafę na książki, albumy zespołów i gry komputerowe. Ale tak nie jest, choć mało czyta, to ogromnie mnie do tego ciągnie. Niestety nie znam żadnej "strasznej" książki. Ale z tego co słyszałam King to naprawdę dobry pisarz. Ja na półce mam tylko sagę Wybranych. Polecam pierwszą część, ale reszty... hm... czy ja wiem. Trzecia część dla mnie jest najsłabsza (bo tylko trzy przeczytałam).
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm chętnie przecztam , to co mi polecasz, mam nadzieję ze sie spodoba

      Usuń
    2. Ada jak miło spotkać kogoś kto uważa podobnie, co do Wybranych. Czytałam i pierwsza część była naprawdę super a potem... Jakoś się zmieniła :( A miała taki potencjał ;_;
      Pozdrawiam,
      http://just-lie-just-trust.blogspot.com/

      Usuń
  2. King, no autor jak najbardziej mi znany, ale książka nie za bardzo, przy następnej wizycie w bibliotece, poszperam troszkę co do niej, Ja polecam Grahama Mastertona, niektóre z jego książek są beznadziejne, ale niektóre takie, że dla własnej dobroci odkładam na półkę. Zapraszam do siebie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przeczytać, zam autora i wiem, że książki ma fantastyczne :)
    Pozdrawiam cieplutko ;x
    ○Mój blog-klik○

    OdpowiedzUsuń
  4. Autor jak najbardziej dla mnie jest geniuszem i wydawało mi się, ze znam wszytkie jego książki... tej jeszcze nie czytałam :) Podejrzewam, że jest genialna :) A bardzo polecam ci Lśnienie tego samego autora i Przebudzenie i najlepiej przeczytać wszystkie :)
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha . czytałam lśnienie i też uwazam ze świetne

      Usuń
  5. ciekawe.. muszę przeczytać tę książkę! :)
    obserwujemy? ♥
    jeśli tak, zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się byc ciekawa :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Dopiero zaczynam :) Ja już obserwuję :D http://mycurlyworld7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie czytałam książek tego autora, ale jego książka ,,Desperacja'' zapowiada się ciekawie ;33!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja natomiast polecę Ci książkę Andrzeja Sapkowskiego "Wiedźmin"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "Wiedźmin" dużo o tej książce słyszałam

      Usuń
  9. Polecam Książkę "Dyscyplina" Paco Ahlgren ale UWAGA: BARDZO MOCNO ODDZIAŁUJE NA PSYCHIKĘ W POLECAM PRZERWAĆ W JAKIMŚ MOMENCIE

    OdpowiedzUsuń