sobota, 17 stycznia 2015

2000 WYŚWIETLEŃ, IMPREZA, KONKURS I NOWE POMYSŁY !!!

Tak więc całkiem niedawno wybiło mi 2000 wyświetleń na blogu , 
dla wielu może to być mało , ale ja zaczęłam niedawno , 
i dla mnie to już coś !
DLATEGO Z TEGO MIEJSCA PRAGNĘ PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM ,
KTÓRZY ODWIEDZILI TO MIEJSCE 
I MAM NADZIEJĘ ŻE NIKT NIE POŻAŁUJE IŻ ZAOBSERWOWAŁ ,
BO TO DZIĘKI WAM TEN BLOG ISTNIEJE !!!
Postanowiłam zrobić z tej okazji nawet imprezę , 
taką małą , ale zbankrutowałam , jestem na minusie lecz było fajnie .
Jednakże postanowiłam , że na 7000 zrobię prawdziwą imprezę a tu kilka zdjęć !


                                                           Kolejna szalona fryzura .
                                                           Pokój przed imprezą .
                                                         I w jej wczesnym stadium.
                    Ale to jeszcze nie koniec postanowiłam też , zgłosić tego bloga do konkursu !!!
                                                             Tutaj macie obrazek .
Wiem , że mój blog nie ma żadnych szans ale spróbować zawsze można .
Was wszystkich też zachęcam bo nic nie stracicie w końcu ,
a coś takiego może wam dać nową motywację .
Nie tylko do bloga ale też w prawdziwym życiu !!!
Ja właśnie tak to traktuję !
Ale żeby wszystko było jak trzeba muszę tu też umieścić linka, 
inaczej się nie da ;
Będzie on na głównej po prawej stronie !!

PS.
A jak rozwiały się wasze blogi ? Dlaczego je założyliście ? Jak wam idzie? Co sądzicie o tym konkursie? Weźmiecie udział? Wszystkim życzę powodzenia !
Chciałam też dodać że kolejny już "normalny " post pojawi się dość szybko ,
bo mam kilka ciekawych pomysłów !!
Ufff, to już koniec mam nadzieję , że nikogo nie zanudziłam !!! 

7 komentarzy:

  1. Gratuluje! :) Ja właśnie świętowałam 80 000 wyświetleń :))

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog jak na razie rozwija się w bardzo dobrym kierunku ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ja mam 3500, No może trochę więcej!
    Obserwuję
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszego rozwijania sie bloga xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń