środa, 21 stycznia 2015

Disco Polo to ZŁO Słuchaj ROCKA

Dzisiejszy post nieco inny , bo będzie opierał się na muzyce , 
i na tym czego słuchamy !!!
Tak więc ja uważam że każdy ma prawo słuchać czego chce i rozumiem , 
że ktoś może nie przepadać za trochę ostrzejszą i nie tylko muzyką jakiej słucham !!!
Jednak czasem warto posłuchać czegoś nowego więc posłuchajcie , 
może sami się przekonacie :
                                                                  Coś naprawdę mocnego .
                                                                I może troszkę mniej .
                                                                  No i chwila relaksu .
Co jak co , każda muzyka jest na swój sposób fajna i ma w sobie to coś , 
jednak Disco Polo tzw."muzyka na imprezy " dla mnie nie jest muzyką , 
za każdym razem gdy ją słyszę czuję na swojej skórze , 
przeszywający całe ciało paraliżujący dreszcz grozy !!!
PS.
Co sądzicie o Disco Polo ? Czym dla was jest ? Czymś fajnym a może macie takie samo zdanie ?
NO i najważniejsze pytanie jakiej muzyki wy lubicie słuchać ?
Co możecie polecić i dlaczego to lubicie ?
JA z chęcią posłucham tego co uważacie za DOBRE .

15 komentarzy:

  1. Nie za bardzo przepadam za disco polo ale często z koleżankami jak się wygłupiamy to włączamy. Wolę bardziej pop, rock.
    obserwujemy? paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również zaobserwowałam. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co sądzę o disco polo? Nie lubię, jedyne co lubię to "wóda ryje banie". Mam takie samo zdanie co ty. Po prostu źle się przy tym czuję. Zbliża się choinka w mojej szkole, a ja tak bardzo nie chcę iść. Nie lubię i nie umiem tańczyć. Nie lubię siedzieć cały czas przy disco polo. Moje najbliższe koleżanki zawsze mnie muszą ciągać, choć wiedzą, że nie lubię tej muzyki, to po dyskotekach na które zmuszają mnie chodzić zawsze się czepiają, że nie tańczę.
    Może jak już wesz słucham metalu od urodzenia. Polecam też naprawdę fajny zespół rockowy Foo Fighters, a najbardziej ich piosenkę The Pretender. Uwielbiam piosenki z tzw. prze ze mnie wystrzałem, czyli spokój, a potem chaos, ta piosenka to ma. Jeśli znasz zespół, który się rozpadł Nirvana, to w Foo Fighters perkusista Nirvany w nim śpiewa i gra na gitarze.
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i muszę dodać, że kocham SOAD <3

      Usuń
    2. bardzo fajna odpowiedż Foo Fighters znam , i lubię tą piosenkę, a SOAD , też jest świetny , podoba mi się to jakiej muzyki słuchasz, a co do imprez , to ja też nie zbyt umiem tańczyć , haha !!

      Usuń
  4. Disco polo nie słucham, jednak muzyki słucham różnej. Zaczynając od rapu, przez pop kończąc na metalu :D Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Disco polo jest dobre na imprezę. Jest w tych durnowatych tekstach coś, co sprawia, że każdy się dobrze bawi. Na co dzień preferuję jednak zupełnie inną muzykę, podobną do tej co ty ;)
    Zapraszam sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że chociaż trochę się ze mną zgadzasz

      Usuń
  6. Ja tam lubię każdą muzykę :)
    Nawet disco-polo.
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację :) Disco polo to zło ! ;)
    Mamy podobny gust muzyczny :) SOAD jest świetny!

    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj wróciłem z imprezy firmowej na której grała ta imitacja muzyki.... Wytrzymałem dłużej niż zwykle, ale jak zaczęła się "Ona tańczy dla mnie" to nie wytrzymałem. Masakra... Dobrze, że przygotowałem sobie metal symfoniczny różne rodzaje rock'a bo bym chyba oszalał. Jak w ogóle można tego słuchać? Trzeba mieć nie po kolei... słowa z d... akustycznie dno... No chyba, że ze mną coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń