czwartek, 22 stycznia 2015

ZAZDROŚĆ CIĘ ZNISZCZY

ZAZDROŚĆ to jedno z uczuć które może zmienić nam życie ,
i które warto zniszczyć zanim zniszczy nas !!
Bardzo często widzę jak ludzie wokół mnie opowiadają o tym ,
że ktoś ma większe powodzenie, lepiej wygląda , 
jest bardziej pewny siebie , a tak naprawdę wcale go nie lubią !!
Uważam że nie warto mówić o ludziach przez których mamy powody do kompleksów , 
jeśli ich nie lubimy lub ich zaakceptować , 
jeśli to ktoś z naszych przyjaciół !!
BO gdybym ja miała się przejmować się tym jak bardzo inna ,
od reszty moich znajomych jestem , i jak trudno to czasem ukryć , 
to już dawno powinno mnie tu nie być !!
Często myślę że chciałabym być taka jak oni , 
ale to nie możliwe . 
Więc muszę podążać własną ścieżką , z podniesioną do góry głową ,
i walczyć z wszystkim z czym inni nie muszą !!!
To zdjęcie jest co prawda trochę stare , pewnie większość nie wie o co chodzi ale ważne że ja wiem, 
dzięki takim chwilom jak tamta , znów mam ochotę walczyć o siebie , być sobą , 
i iść z uśmiechem przez życie . Chociaż ostatnio strasznie mało takich chwil w moim życiu 
i się boję , bardzo się boję ale chcę tej walki chociaż nie wiem czy jeden zły krok nie zepsuł wszystkiego ,
ale najgorsze że nie wiem jaki dlatego na razie się nie poddam !!!
DOBRA KONIEC Z TYM , NIE POWINNAM TU PISAĆ TAKICH RZECZY ,
BO IM WIĘCEJ LUDZI TU WCHODZI TYM BARDZIEJ NIEBEZPIECZNIE , 
A IDEĄ TEGO BLOGA MIAŁO BYĆ SPRAWIANIE BY , 
LUDZIE BYLI SZCZĘŚLIWI I ROBILI WSZYSTKO O CZYM PRAGNĄ .

Tak więc co sądzicie o tej zazdrości ? Czym dla was jest ? Jak staracie się z nią walczyć ? 
Może tego nie pokazujecie , a może po prostu nie macie czego zazdrościć ?
 PS.
MAM Nadzieję że to co napisałam pod zdjęciem was nie zniechęci , ale musiałam to napisać , żeby poczuć się lepiej wybaczcie , I WIERZĘ W TO ŻE KAŻDY Z WAS IDZIE PRZEZ ŻYCIE Z UŚMIECHEM I PODNIESIONĄ GŁOWĄ . Więc piszcie co to tak naprawdę ta ZAZDROŚĆ , chętnie przeczytam .


14 komentarzy:

  1. bardzo fajny temat wybrałaś na post, fajny blog. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry post, a zdjęcie świetne! :D

    Serdecznie Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy post ! :D wciągający ;33
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, ja niestety często zazdroszcze i nic nie mogę z tym zrobić :) zapraszam do mnie :*

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post and great blog. Like. I follow you on the g+ and GFC, could you follow, pls.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście
    http://twosistersbloog.blogspot.com/2015/01/oasapcom.html
    Z góry dziękuję :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń