sobota, 24 stycznia 2015

ZRESETUJ SIĘ I UDERZ JAK HURAGAN

Dziś będzie o tym , że chyba każdy w swoim życiu ,
w pewnym momencie potrzebuje żeby się ZRESETOWAĆ !
Może czasem warto zapomnieć o całym złu tego świata,
i zacząć pewne rzeczy od nowa i z tak ogromną pasją jak kiedyś !?!
Wiadomo że jak coś zaczynamy , i coś nas niesamowicie pociąga albo interesuje ,
nie widzimy niczego innego , jesteśmy ślepi na cały świat, 
nie myślimy o tym co pomyślą inni , tylko robimy to co my chcemy !!
TYLKO I WYŁĄCZNIE TO CZEGO CHCEMY DOSTAĆ , 
W KOŃCU WARTO POKAZAĆ ŚWIATU ,
ŻE SIĘ POTRAFI !!!
Jak wstałam dziś rano to pierwsze co zobaczyłam to ŚNIEG ,
potem poszłam oglądać skoki , a wieczorem idę do kina !!!
I tak sobie pomyślałam to może dobry czas , 
żeby zapomnieć o tym co było złe , i wrócić tylko do tych fajnych momentów ,
wtedy uświadomiłam sobie że wszystko zaczęło się ZIMĄ , 
dwa lata temu !!!
W domu z wszystkimi z którymi tu jestem , jestem bezpieczna , 
ale prawdziwa przygoda zaczyna się w każdy poniedziałek ,
w ten zacznie się od końca nowego początku , czy jakoś tak nieważne !!
MOże posłuchajcie trochę dobrej moim zdaniem muzyki :
A wy macie ochotę się zresetować i uderzyć w ten świat niespodziewanie i mocno jak kiedyś ?
Potraficie zapomnieć o tych złych rzeczach , a może jednak nie ?
Co wy robicie żeby znów poczuć to świetne ogarniające całą duszę uczucie ?
No bo chyba się nie poddajecie ?
PS. 
Może w kolejnym poście będzie 2 cz. dorosłości , albo polecę jedną książkę która już jakiś czas chodzi po mojej głowie , albo napiszę o tym jak zmienia się życie  I CO PLANUJĘ ZROBIĆ PRZED 16!
 Nie wiem nie ważne , się okaże ,
ŻYCZĘ WSZYSTKIM DNIA PEŁNEGO WRAŻEŃ , NIEZAPOMNIANYCH !!!




28 komentarzy:

  1. Tak potrafię zapomnieć o tych złych momentach, jednak one czasem same z siebie do mnie przychodzą ;/

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze że potrafisz zapomnieć , ale prawdą jest to że czasami wracają same, ale tylko czasami

      Usuń
  2. Fajny post. Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz na moim blogu. : )
    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję czasu na zapomnienie. Wystarczy mi czas i zajęcie się czymś.
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwinięcie tematu, moim zdaniem najlepiej zrelaksować się właśnie w domu robiąc to no co ma się ochotę. Życzę udanego wyjścia do kina
    http://perfectmoog007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie w komentarzach, jeśli się zgadzasz :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie mogłabym się zresetować :)
    Obserwujemy?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie tę nutę xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście nie mogę zapomnieć o złych chwilach i nawet wyprowadzenie się z domu mi nie pomogło.
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm , skoro nawet to nie pomogło to musiało to być coś okropnego

      Usuń
  9. ja łatwo nie umiem zapomniećo złych rzeczach;/
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com ~ pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super piosenka;)
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tą piosenkę :) u mnie też śnieg..

    klikniesz w ost. poście? [ mała x mi ] :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że zrozumiałam "życie" tak samo co ty :) Miło, że nie jestem jedyna ^^ a piosenka wpada w ucho
    http://hopeflyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też spadł śnieg. Myślałam że nigdy się tego nie doczekam.
    Piosenka jest zarąbista i trafiła w mój gust :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Great blog and great post. Like a lot.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji na moim blogu
    0czykota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń