niedziela, 1 lutego 2015

Nie Śpij bo Zginiesz czyli KONKURENCJA





KONKURENCJA ,
jest jednym z nieodłącznych elementów naszego życia ,
my jako ludzie jesteśmy w stanie rywalizować ,
o wszystko i jak wlezie .
Nie ważne czy czy to gra o medal ,
zwykły mecz , walka o życie , kłótnia ,
czy bitwa o chłopaka !!!
Nie nie powiem , że jest w tym coś złego ,
bo warto walczyć o siebie i pokonywać wszelkie trudności ,
aby mieć z tego korzyści .
Jednak co zrobić , gdy nie idzie nam zbyt dobrze jak się podnieść ?



 Jak wynika z moich skromnych doświadczeń ,
to właśnie w momencie , w którym zdajemy sobie 
sprawę jak dużą konkurencję mamy , idzie nam coraz gorzej .
Jest tak dlatego , ponieważ wtedy tracimy dobre zdanie 
o samym sobie i przestajemy wierzyć w to , 
że jesteśmy w stanie coś zdziałać !!



Tak więc ja uważam , że nie powinniście ,
w zbyt dużym stopniu doszukiwać się w sobie tych złych rzeczy ,
i zastanawiać się nad tym dlaczego wy jesteście tacy beznadziejni, 
tylko zobaczyć jacy oryginalni jesteście 
i że jeżeli chcecie to możecie dokonać wszystkiego !!!
JEŚLI WAM SIĘ UDA WYGRAĆ ,
TO NASZA SATYSFAKCJA Z PEWNOŚCIĄ BĘDZIE OGROMNA!!! Ja nadal walczę i się nie poddaję , wy też !


PS. 
Przepraszam za nieprofesjonalne zdjęcia, ale postanowiłam od razu po tym ja natchnął mnie temat. 
A drugą sprawą jest to , że  właśnie mamy brązowy medal w MŚ w piłce ręcznej !!!


29 komentarzy:

  1. Gratulacje medalu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , gratulacje to był mecz pełen emocji i zwrotów akcji !!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie piszesz :)
    Ale wygląd bloga jest nie za ładny (moim zdaniem)
    Znam blogerkę która robi wyglądy bloga za darmo wystarczy zaobserwować jej bloga i instagrama :) Mogę dać ci na nia namiary :)
    Jakby co to napisz mi w komentarzu (możesz pisać normalnie zanim opublikują sie komentarze ja je czytam) :) Pozdrawiam :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okey :) ale polecam mi też robiła wygląd bloga :) i od razu więcej osob zaczęło czytać go :)

      Usuń
    2. no wiem , wiem że wygląd to ważna sprawa, ale ja sama tworzyłam tego bloga , od początku i jakoś trudno by było mi go zmienić od tak ,sama nie wiem !!!

      Usuń
    3. Ona na prawdę zrobi Ci śliczny wygląd bloga :)
      Przynajmniej napisz do niej :)
      http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

      Usuń
    4. No dobrze już dobrze, dziękuję że mi pomagasz,
      jutro będę miała czas to ogarnę temat i napiszę do niej !!
      Miło z twojej strony !

      Usuń
    5. Myślę, że rzeczywiście dziewczyna robi ładne blogi, ale hmm nie wiem, czy taki wygląd pasuje do bloga, gdzie ważniejszy jest tekst, a nie zdjęcia. Bo widzicie, tam raczej dominują fotografie, prawda? A może Victoria robiła tez grafikę do blogów takie jak ten a ja nie w temacie?
      Ważne jest to co piszesz. Czasami jest tak, ze się to komuś nie spodoba mimo wszystko i koniec, kropka. Liczy się indywidualność oraz to co Tobie się podoba :). Oczywiście trzeba brać pod uwagę zdanie innych, ale nie koniecznie ślepo kierować się cudzym zdaniem. Takie jest moje zdanie. Wiem, co to znaczy, być przywiązanym do swojego dzieła.
      Super post, Beatko. Pisz dalej.
      Naprawdę dobre zdjęcia, Paulino :D
      Całusy,
      Oczytana.
      Zapraszam na mojego bloga! Chętnie przyjmuję wszelkie uwagi.
      http://zycietograzagrajmy.blogspot.com/

      Usuń
    6. Hah , dzięki ci , jesteś świetna !!!
      JA nie wiem co bym bez ciebie zrobiła !!

      Usuń
  3. bardzo ciekawy post ale tło i nagłówek według mnie jest za ciemne i tekst posta jest mega kolorowy i przez co nie wiadomo na czym skupić swoją uwagę :) napisz do niej a zrobi ci naprawdę cudowny wygląd w 2-3 dni. JEJ BLOG http://piankaofstyle.blogspot.com/ tam masz wszystkie informacje kontaktowe przyznam się szczerze że mi także zrobiła desing i jestem z niego mega zadowolona :)
    obserwuję
    http://theinsider-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jejku , co się dzieje , jakaś masowa akcja już druga osoba proponuje mi zmianę wyglądu z czyjąś pomocą , sama nie wiem co robić ,
      prześpię się z tym i zobaczę jak to będzie ,ale dziękuję wszystkim za pomoc

      Usuń
    2. a czy to jakiś problem samemu zrobić własne tło? Mnie tu się podoba :)

      Usuń
  4. Ja jeśli o coś walczę to dla własnej satysfakcji a nie by być lepszą od kogoś bo zawsze znajdzie się ktoś bogatszy i ładniejszy :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Followed you back. Thanks for stopping by & can you please click on the sheinside links in my latest post? It would mean the world to me & thank you!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje medalu! Trzeba walczyć o to co chce się dokonać w swoim życiu.
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Walić konkurencję.. lepiej patrzeć na to co sami robimy i robić to jak najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywujący post! Świetny :)
    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam , po pierwsze , że nie mówią po polsku ( To google ) . Zdarza mi się podziwiać , który mówi , że język i zakochali w sobie . Śledzę Twojego bloga , mam nadzieję, że Państwa wizyta tam. Niestety dla mojego tłumaczenia.
    pocałunki ,

    www.gemices.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , mimo że nie wszystko zrozumiałam .

      Usuń
  10. Świetny blog ;D

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czytać to co piszesz, gratuluję medalu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to bardzo miłe z twojej strony i daje dużą motywację .;)

      Usuń