sobota, 22 listopada 2014

SATYSFAKCJA !!! ~ ważne pojęcia

                                                            SATYSFAKCJA 
Tak nadszedł czas żeby w końcu napisać o tym słowie , którego znaczenie jest tak ważne ,
w naszym życiu !!!
Myśleliście kiedyś co by było gdyby to uczucie nie istniało ?!?
Przecież to właśnie satysfakcja daje nam chęć do życia , 
do tego żeby walczyć dalej , nie poddawać się , 
podwyższa naszą samoocenę , po prostu dzięki niej czujemy się lepiej !!
Jednak niektórym wszystko zbyt łatwo przychodzi , 
nie muszą walczyć o to żeby być szczęśliwymi ,
bo mają wszystko na wyciągnięcie ręki ,
nie wiem chociażby są bogaci , piękni , mają wszystko czego inni nie mają , 
im nic nie trzeba oni już czują się lepsi !!
Jednak zapewniam was , osoba która musi o coś powalczyć dłużej , 
jeszcze bardziej nakręci się na ten cel , będzie jej zależeć jeszcze bardziej , 
NAPRAWDĘ BARDZO ,
to jeśli jej się uda , to SATYSFAKCJA
będzie nieporównywalna z uczuciami osoby , 
która ma wszystko a tak naprawdę nic !!!
TAK NAPRAWDĘ W NASZYM ŻYCIU WAŻNE JEST TO , 
JAK BARDZO ZALEŻY NAM NA TYM O CO WALCZYMY !!!
Bo jeśli robisz to tylko po to żeby się pokazać , 
albo poczuć się lepszym , i zgnoić znajomych , 
to przestań , oni też mają czucia !!!
A teraz zapraszam do posłuchania :
   PS.
A czym dla was jest satysfakcja ? Co wam ją daje ??
I co sądzicie o ludziach , którzy już od urodzenia uważają się za tych lepszych ???

14 komentarzy:

  1. Masz 100% racji. Ludzie, którzy już od urodzenia uważają się za lepszych są po prostu denerwujący. Satysfakcja jest dla mnie jednym z uczuć, które podnoszą pewność siebie :)
    http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie o tym napisałaś ;) Mnie trochę denerwują osoby które nie stajac się ani nic, dostają tą, a inni muszą walczyć o to coś nie wiadomo jak...

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Satysfakcję można rozumieć na dwa sposobów. Można być zadowolonym z siebie i swoich osiągnięć lub mścić na kimś za coś. Ale ty mówisz o tym 1 znaczeniu więc...
    Tak to podnosi pewność siebie i jest raczej pozytywną emocją, jednak bywa też zgubna.

    Ja uważam, że każdy musi walczyć. Tylko na zupełnie innych frontach i o różne stawki. Ludzie, którzy uważają się za lepszych, bo mają kase? Żałosne.
    Jednak trzeba pamiętać, że nie ma ludzi równych sobie, bo wszyscy jesteśmy inni. Ja mam prawo nazwać siebie lepszą od tych co prowadzą nędzną imitację egzystencji szkoła/praca - dom i nic po za tym, jestem lepsza od ludzi bez pasji i ambicji, ludzi, którzy żyją bez świadomości siebie i świata. Bo co to za życie? Kiedyś taka byłam. Byłam nikim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ciesze sie ze tu weszłam do ciebie i przeczytałam twojego posta. Jeszcze dzis watpiłam w coś. Zastanawialam sie czy walczyć dalej. Po przeczytaniu powalcze. Chce miec ta satysfakcje ze dałam z siebie wszystko gdy bedzie juz dobrze :) Dla mnie satysfakcja jest takim uczuciem kiedy czlowiek jest duymny z tego co zrobił, gdy odniósł jakis sukces lub cel :)
    Zapraszam dio siebie na nowy wpis :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej duzo rzeczy dae mi satysfakcje . sama nwm , ktora wybraac;p nie przepadam za osobami, ktore mowia ze sa lepsze- narcyzy ;p a tak przy okazji masz takie samo imie i nazwisko jak moja ciocia i w pierwszej chwili pomyslalam , ze to jej blog;p haha
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń