niedziela, 9 listopada 2014

MARZENIA SĄ CORAZ BLIŻEJ !!!

Prawdę mówiąc to dzisiejszy post nie będzie mieć w sobie żadnych ukrytych przemyśleń,
ani żadnych pytań na których odpowiedzi nikt nie zna !!~!
Chcę powiedzieć , że ten blog , że w pewnym sensie dzięki niemu, 
znów sobie przypomniałam o co walczę i co chcę osiągnąć !!!
Często o tym zapominam , a dzięki niemu i wam , 
uzyskuję wiele odpowiedzi na pytania i sprawy których nie rozumiem !!!
A moje marzenie jest coraz bliżej , jest coraz lepiej !!!
I powinniście tego posłuchać :
PS.
A co dla was jest motywacją do walki ??
Dzięki czemu znów przypominacie sobie kim jesteście ??
I czy udało wam się osiągnąć wasz cel ???

24 komentarze:

  1. Super blog, zawsze był dla mnie niezwykły :D
    trudne te twoje pytania na dole :o
    - przemyślenia ;d
    Super notka ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah dziękuje no chyba jednak nie potrafię napisac posta bez przemyśleń !!!

      Usuń
  2. Motywacją jest chęć pokazania tym wszystkim mniej inteligentnym ludziom, że jednak się da :) A cel zbliża się powoli, małymi kroczkami, ale jednak zaczyna gdzieś tam na horyzoncie majaczyć... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah wspaniałe słowa, miło mi że tak to opisałeś !!!

      Usuń
  3. Co ty na obs.za obs.?:)daj znac u mnie claudietta-life.blogspot.com
    Dopiero zaczynam ,blog o recenzjach kosmetykow.

    Podoba mi sie twoj blog mysle ,ze jesli zaobserwuje to zostane z toba na dluzej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh trzeba dążyć do spełniania marzeń :))
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetnego bloga! Oby tak dalej, trzymam kciuki i będę wpadać tu częściej! :*

    → http://melbrix-magazine.blogspot.com/ ← ✿Zapraszam serdecznie na mojego bloga , każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna piosenka <3 Bardzo fajny blog.
    Obserwujemy?
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!
    Obserwujemy?
    http://weronika-marlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super post ;)


    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją motywacją jest moja przyjaciolka. Wiem trochę dziwne ale taka prawda. Przed tym jak się zaprzyjaźnił tamy byłam cicha i nie wiedziałam czego chce. Dzisiaj, dzięki niej, jestem silniejsza, patrzę na świat z innego punktu widzenia i moje marzenia się spęlniaja .
    Super blog naprawdę..wczesniej pisalam ci ze będę czesciej wpadała ale jakos nie mogłam znaleźć czasu. Dziękuje za komentarz na moim blogu ksiegi-missoula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że zajrzałaś ja też z pewnością będę do cb wpadać nadal !!!

      Usuń
  10. Great post! I love your blog!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja marze o slawnym blogu i o medycynie <3 w tym pierwszym mozesz pomoc ;)

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, świetny post :)

    zapraszam :) jeśli Ci się spodoba mój blog może dodasz do obserwowanych?♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń