sobota, 1 listopada 2014

HALLOWEEN I CO DZIEWCZYNY MÓWIĄ O CHŁOPAKACH !!!

Z racji ,że zaczęło się Halloween to mam takie dość dziwne zdjęcie dla was, 
nie przeraźcie się !!!

Tak więc co do tego święta to mniej więcej tyle , nie chce was zadręczać moimi dziwnymi historiami więc przejdźmy do tematu !!!
Chciałabym napisać o tym jak bardzo nienawidzę tego, 
w jaki sposób dziewczyny mówią o chłopakach !!!
Mogłabym o tym pisać bez końca , ale głównie chodzi mi o to,
raz mówią o jednym jaki to nie jest wspaniały, jarają się nim ,
szukają jakiegoś chorego ideału, 
większość chłopaków to dla nich jacyś niedorobieni idioci ,
a co jeśli niektórzy mogą tak myśleć o nich samych ?
Co jeśli same się zakochają w kimś kto nie będzie tym ideałem ,
zrozumieją że ideał to coś całkowicie innego niż myślały !!!
NIe będzie się liczyło dla nich to co wcześniej tylko to co jest teraz ,
i wtedy powinno się im uświadomić jakie były kiedyś !!!
PS.
A co wy sądzicie o tych ideałach , ogólnie o tym gadaniu dziewczyn, nie mogą pewnych rzeczy zachować dla siebie ?!?
Czy tylko mnie złości coś takiego ??? Czy może kogoś z was też ???

16 komentarzy:

  1. Niektóre z moich koleżanek krytykują wszystkich chłopaków naokoło - ten zbyt niski, ten ma zbyt duży nos... To naprawdę może wkurzyć!!
    Moim zdaniem nie warto narzekać, szukać ideałów, bo TAKICH NIE MA.

    Podoba mi się Twój punkt widzenia :) Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://justfuckitallbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to miłe ze ktoś też mysli podobnie , wpadnę do cb !

      Usuń
  2. Nienawidzę kiedy jakiś dziewczyny krytykują jakiegoś chłopaka ,że jest brzydki i ubiera się debilnie .Jeśli im się to nie podoba niech zachowają to dal siebie ,to ,że on się tak ubiera to jego sprawa a nie ich .Ideałów nie ma na świecie ,są ludzie podobni do ideałów ale też mają wady :)
    http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie, super makijaż ;*

    Może wspólna obserwacja? Daj znacz u mnie:
    risleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhahaah nie sądzę żeby było piękne , nie umiem się malować, ale z chęcią do cb zajrzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż :)
    Ideałów nie ma. Te dziewczyny nie mają pojęcia o czym mówią.
    zapraszam: izaabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż wyszedł genialnie :D

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to w sumie nie przeszkadza. Ja jestem drugi rok zakochana w chłopaku, który ideałem raczej nie jest, ale niestety bez wzajemności. Kiedyś się przekonają, że ideałów nie ma. Bardzo ładny makijaż :)

    http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehm , miłość beez wzajemności , to okropne, ale życzę powodzenia !!!

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Ps. nowy rodział <3 http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/2014/11/rozdzia-4.html

      Usuń
  8. Świetny makijaż! ;)


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy tak się nad tym zastanawiam... nie wiem jak to wyrazić... chyba chodzi o to, że niektórym dziewczynom spodoba się jakiś chłopak, ale później jak go lepiej poznają, to zdają sobie sprawę że on nie jest wart ich uwagi. No bo, trzeba się szanować, nie? :) Zresztą każda ma swój gust i może wybrzydzać! \A tak serio to racja, każdy powinien się szanować, ale, według mnie, to jest urok a zarazem przekleństwo dojrzewania- szukamy kogoś kto byłby dla nas ideałem, choć tak naprawdę nie ma kogoś takiego. :D

    OdpowiedzUsuń