niedziela, 16 listopada 2014

BEZ CIEBIE BYŁOBY LEPIEJ !!!

Tak więc dzisiaj nadszedł ten dzień ,w którym chciałabym napisać ,
o ludziach którzy utrudniają nam życie !!!


Z pewnością często się zastanawiacie , czemu ktoś taki w ogóle istnieje, 
i niszczy nam życie !!!
Co takiego złego zrobiliśmy ?? I czemu akurat my ??
Przyznaję się bez bicia , że nie znam odpowiedzi ,
ale sądzę, że jeżeli w naszym życiu jest taka osoba , przez którą tracimy całą radość życia ,
to powinniśmy jej do cholery pokazać na co nas stać ,
i że nawet ona nie jest w stanie zrównać nas z ziemią !!!
Często to może się okazać bardzo trudne , 
ale satysfakcja jaką zyskamy dzięki temu wyczynowi , 
jest nie do opisania !!!
Sami powinniście spróbować !
No chyba że jesteście tymi szczęściarzami , 
którzy w swoim życiu nie spotkali nikogo kto chciałby im coś ZEPSUĆ !!!

PS.
A wy co sądzicie o ludziach którzy nam szkodzą ?
Jak sobie z nimi radzicie ??
MOże macie jakieś sprawdzone sposoby ???

10 komentarzy:

  1. masz 100% racji :)

    zapraszam ♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej olać bo zawsze ktoś taki sie znajdzie.
    masz świetnego bloga, bardzo podoba mi się tematyka ;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji:)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem ,ale po prostu nie zawsze się da olać , jak można olać kogoś kto nam szkodzi , trzeba sobie z nim jakoś poradzić , ale jak ?!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Innego wyjścia poza olaniem takiej osoby nie ma. Na naszej drodze pojawi się nie tylko jedna taka osoba. Czekam na następny rozdział.
    http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ci dziekuje za ten komentarz. Troche mi uświadomił, ze trzeba walczyć tak jak napisałas. Mam nadzieje ze bedziesz wpadac czesto. Potrzebne mi są takie czytelniczki jak ty! :)
    Co do twojego wpisu. Hmm ja staram sie ignorowac osoby, ktore szkodza mi w zyciu. Nie chce im dac tej satysfakcji. Nie nauczyłam sie jeszcze olewac wszystkich spraw i chyba nigdy sie nie naucze, ale przynajmniej staram sie.
    Pozdrawiam ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIło mi , i z pewnością będę odwiedzać twojego bloga !!

      Usuń
  6. Ja takie osoby zazwyczaj ignoruje. Staram się nieprzejmowań ich obecnością i robię to co do mnie należny. Niestety takich osób jest na świecie bardzo dużo i nijak możemy się od nich uwolnić

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu masz rację więc trzeba im pokazać co potrafimy !!!

      Usuń