sobota, 18 października 2014

WALCZ MOCNIEJ !!!

Przepraszam dawno mnie tu nie było, ale jestem i mam ponad 1000 wyświetleń,
chciałabym bardzo podziękować za wszystkie wyświetlenia i komentarze !!!
Tak naprawdę chciałabym napisać o tym , 
że ciągle piszę tu spełniaj swoje marzenia, 
bądź sobą , nie poddawaj się, 
rób co w twojej mocy żeby wygrać tą cholerna walkę, 
na której ci tak zależy !!!
A naszło mnie przed chwilą takie wrażenie, że skoro to piszę to powinnam być tego najlepszym przykładem,
i jest mi głupio bo chyba nie robię wszystkiego co w mojej mocy, żeby wygrać i pokazać, że mogę,
ale skoro tu wróciłam, to ten blog od teraz będzie moją największą motywacją ,
bez względu na to czy czytam go tylko ja czy może jeszcze ktoś inny, 
ale będę robić wszystko co w mojej mocy, żeby pokazać, że warto i że jesteśmy wstanie,
jeśli robimy to z całego serca,
będę tu pisać wszystko co czuję, myślę i na czym mi zależy !!!
PS.
CZy wy też czasami macie wrażenie, że nie robicie wszystkiego co w waszej mocy ??
Że stać was po prostu na więcej ???

20 komentarzy:

  1. Ja tylko raz w życiu miałam takie wrażenie, zawsze staram się tak postępować, żeby takiego uczucia nie było Fajny post :)

    Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się za komentarze i obserwacje
    http://lifeagusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam całkiem często takie wrażenie. Podoba mi się wygląd twojego bloga. Tło jest czadowe ;D
    http://tommorow-is-beautifull-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog..
    zapraszamy do nas topgala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, czasami mam takie wrażenie...Super post :)

    http://mae-ni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post :) też mam takie wrażenie czasami.

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie poddawaj się :3 Czasami mam takie wrażenie że nie daję z siebie wszystkiego :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post :) czasem tez mi się tak zdarza ;3
    pozdrawiam !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, ja również często mam takie wrażenie. :)

    http://my-everyday-life-and-dreams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje kochana za komentarz :)
    Czesto mam swiadomosc ze moglabym wiecej, ale nie wiem jak to zrobić. Mam ochote cofnąć sie wstecz i bardziej sie postarac, no ale coż. Zawsze dajemy z siebie tyle ile mozemy a to ze mozna dac z siebie wiecej nie oznacza zawsze ze da się to zrobić.

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm z początku nie ogarnęłam , ale teraz rozumiem i chociaż nie w pełni sie zgadzam to szanuję i dziękuję za komentarz !!!

      Usuń
  10. Hej. Na początek chce napisać, że czytam twojego bloga jednak nie zawsze mam czas dodać komentarz. Ale teraz chwilka się znalazła.

    Czasami miewam chwile w których myślę, że mogłabym coś zrobić lepiej, że stać mnie na więcej. Jednak te myśli są szybko odganiane, gdyż mimo wielu lat doświadczenia wciąż się wielu rzeczy muszę nauczyć. A więcej może nauczyć porażka niż wygrana. Dlatego lepiej czasem przegrać bitwę, by potem wygrać wojnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIło mi że czytasz i rozumiem , że nie zawsze masza czas , a przechodząc do sprawy to racja każda porażka nas wzmiacnia !!!

      Usuń