czwartek, 2 października 2014

STREFA OSOBISTA !!!

A więc dziś chciałam napisać o strefie osobistej ,
i od razu chciałam przeprosić za to, że tak długo nie pisałam,
ale ten tydzień był naprawdę dziwny !!!
To jak to w końcu jest z tą naszą przestrzenią osobistą ?!?
No ja wiem, że dziewczyny to dziewczyny i lubią się przytulać, wieszać na sobie, 
czy coś w tym stylu, ale ja nie, przyznaję się nie jestem typową 15-latką ,
nigdy nie chciałam specjalnie upodabniać się do innych 
i dlatego chciałam właśnie napisać o tym dziwnym zwyczaju 
NADMIERNEGO OKAZYWANIA UCZUĆ PRZEZ DZIEWCZYNY .
Może powiecie mi o wy sądzicie o tym i jak jest u was ???
Drugą sprawą o jakiej chciałam napisać jest to, że w miejscach publicznych ludzie strasznie się na Ciebie pchają, nienawidzę takiego strasznego ścisku, nie lubię takich miejsc, w kórych jest okropnie dużo ludzi  
i uważam, że taka nasza strefa powinna wynosić przynajmniej jakiś 1cm !!!

PS.                                                                                                                                                    
A wy co sądzicie o tych dwóch sprawach, o dziewczyńskich uściskach  i braku przestrzeni osobistej w miejscach gdzie ludzi jest stanowczo za dużo ???

11 komentarzy:

  1. w pełni ie zgadzam, też nienawidze uścisku!
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nic nie mam do tego, że dziewczyny się do siebie przytulają xD natomiast tez nienawidzę tego ścisku! ;<

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie , że nie jestem jedyna , z pewnością wejdę !!!

      Usuń
  3. ciekawy post!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ;))
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez nie lubie scisku i zbyt duzego tłumu. Dlatego najszesciej spedzam czas w parku zamiast w galerii tak jak pozostali.
    Zechcialabys wpasc do mnie na bloga i ocenic moje zdjecia? Niedawno zaglebilam sie w swiat fotografii i chce wiedziec czy mi to wychodzi. Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Jesli blog ci sie spodoba to milo bedzie jak zostaniesz moja czytelniczka :)
    Obserwuje!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie się z Tobą zgodzę! Po co się od razu przytulać skoro wystarczy zwykłe "cześć"?. Co do tłumu, to zawsze czuję się nim przytłoczona :/
    Świetny post! :)

    mae-ni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń